Cuvânt introductiv
 
Anii de apariţie:
1956 1967 1978 1988
1957 1968 1979 ianuarie
1958 1969 1980 februarie
1959 1970 1981 martie
1960 1971 1982 aprilie
1961 1972 1983 mai
1962 1973 1984 iunie
1963 1974 1985 iulie
1964 1975 1986 august
1965 1976 1987 septembrie
1966 1977  1988 octombrie
1989 noiembrie
decembrie

 
   
       
   
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
Nr. 11 (anul XXXIII)
noiembrie 1988
 
 
 
 

O permanenţă - idealul unităţii naţionale
Primul turneu oficial al Teatrului Naţional în Transilvania şi Banat de Ionuţ Niculescu
Ancheta noastră: Locul dramaturgiei în preocupările criticii şi istoriei literare (III) de Ioan Vieru
Permanenta modernitate a clasicilor: Mihail Sebastian - Feerie şi concizie de Narcis Zărnescu
O „victimă” teatrală uitată: Tolstoi de Marian Popescu
Ce ne spun recitalurile de Cristina Dumitrescu
Despre critică şi critici într-o polemică ce nu şi-ar fi avut rostul de Constantin Radu-Maria
Atelier: Sorana Coroamă Stanca de Miruna Runcan
Reporter în viaţa teatrală: Teatrul Naţional din Timişoara sau Povestea unui covor fermecat de Mihai Tatulici
Portrete subiective: Valeria Seciu de Ştefănescu Alex.
Portrete subiective: Gina Patrichi de Gabriela Adameşteanu
Teatru sau teatralitatea folclorică de Mihai Coman
Memoria scenei - Aura Buzescu: „Viaţa mi-a surîs în alt fel...” de Sanda Diaconescu
Ion Cocora sau dragostea pusă la-ncercare de Ioan Cristescu
Imaginea şi cuvîntul de Cristina Müller
Teatrul secolului XX - David Nathan: „Glenda Jackson” de Valeria Sitaru
Dramaturgi români contemporani de la A la Z: Nelu Ionescu de Adriana Popescu
Cronica literaturii dramatice: Dramaturgia feminină de azi (I) de Paul Tutungiu
Cronica dramatică: Coerenţa şi consecvenţa discursului scenic de Victor Parhon
De la text la regie: Sub semnul oglinzii de Irina Coroiu
Cronica scenografică: Decorul teatrului istoric: imaginară înfăţişare a unui alt viitor de Paul Cornel Chitic
Cronica tinerei generaţii: Misterul „Cameristelor” („Cameristele” de Jean Genet la Teatrul Mic) de Corina Şuteu
Pas la pas prin teatre: Să ne facem, totuşi, probleme („Mielul turbat” de Aurel Baranga - Teatrul Naţional „Vasile Alecsandri” din Iaşi) de Constantin Paiu
Pas la pas prin teatre: Meritoriu rămîne efortul teatrului („Profesor de admitere” de Mariana Brăescu - Teatrul „Mihai Eminescu” din Botoşani) de Liana Cojocaru
Pas la pas prin teatre: Şansa examenului moral („Conversaţie în oglindă” sau „Victima fericită” de George Genoiu - Teatrul Naţional din Tîrgu Mureş) de Mircea Em. Morariu
Pas la pas prin teatre: Despre cum rămîn clasicii în bibliotecă („Bădăranii” de Carlo Goldoni - Teatrul Naţional din Bucureşti) de Daniela Ana
Pas la pas prin teatre: Reabilitarea prologului („Femeia îndărătnică” de W. Shakespeare - Teatrul din Sfîntu Gheorghe) de Mihai Crişan
Pas la pas prin teatre: O idee care-şi aşteaptă împlinirea („Stop! În top: Daniela!” - Teatrul „Ion Creangă”) de Graziela Bârlă
Cenaclul de dramaturgie: „Jertfa” de Alexandru Sever de Ştefan Dimitriu
Cercul de critică şi teorie teatrală: Întîlnire cu Dostoievski de Ioan Valeriu
Întîlnirile revistei cu cititorii: Craiova, 31 octombrie 1988 sau „caravana” în memoria lui Amza Pellea de Carmen Firan
Primim la redacţie de Bogdan Ulmu
Poşta literaturii dramatice de Paul Tutungiu