Cuvânt introductiv
 
Anii de apariţie:
1956 1967 1978 1989
1957 1968 1979 ianuarie
1958 1969 1980 februarie
1959 1970 1981 martie
1960 1971 1982 aprilie
1961 1972 1983 mai
1962 1973 1984 iunie
1963 1974 1985 iulie
1964 1975 1986 august
1965 1976 1987 septembrie
1966 1977 1988 octombrie
1989

 
   
       
   
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
Nr. 2 (anul XXXIV)
februarie 1989
 
 
 
 

Nobila misiune umanistă, revoluționară a artei și culturii noastre socialiste de Șerban Cionof
Mărturie a suflului novator adus de Congresul al IX-lea al partidului de Florin Constantiniu
Personaje exemplare, interpretări exemplare: Traian Stănescu, interpretul rolului Alexandru din piesa „Un anotimp fără nume” de Sorana Coroamă-Stanca de Maria Marin
Personaje exemplare, interpretări exemplare: Maria Ploae, interpreta rolului Anca din spectacolul TV „Camera de gardă” de Constantin Brăescu de Dana Cristescu
Regizori și actori profesioniști în sprijinul amatorilor: Un succes al grupului teatral „Excelsior” de Liana Cojocaru
Regizori și actori profesioniști în sprijinul amatorilor: Grupul de pantomimă „Facies” - autoportret colectiv de Elena Sfrangeu
Eminescu și arta actorului de Serafim Duicu
Dramaturgia lui Byron de Elena Hârșan
CREDO-ul regizoral de Valentin Silvestru
Abateri de la profesionalismul cronicarului dramatic de Nicoleta Toia
Fișe pentru o enciclopedie a teatrului românesc: Hamlet pe scena românească de Ionuț Niculescu
Fișe pentru o enciclopedie a teatrului românesc: Călătoria criticului de Ion Cristoiu
Portrete subiective: Dorina Lazăr de Eva Sîrbu
Idei la rampă: Centralitatea operei de Florian Potra
Interviu cu Arthur Ballett de Anca Bucurescu
Fascinația mitico-istorică între demersul pedagogic și retorism (I) de Paul Tutungiu
Cronica dramatică: Principiul ordonator al orchestrației originale („Antoniu și Cleopatra” de William Shakespeare - Teatrul Național, Cluj-Napoca) de Victor Parhon
De la text la regie: Perspectiva psihologică ( „Vassa Jeleznova” de Maxim Gorki - Teatrul Național, București) de Alice Georgescu
De la text la regie: Simbioza dintre text și realizarea scenică („Vassa Jeleznova” de Maxim Gorki - Teatrul Național, București) de Ion Zamfirescu
De la text la regie: Claritatea viziunii ( „Vassa Jeleznova” de Maxim Gorki - Teatrul Național, București) de Margareta Bărbuță
De la text la regie: Densitatea semnificațiilor ( „Vassa Jeleznova” de Maxim Gorki - Teatrul Național, București) de Ion Toboșaru
De la text la regie: A construi un stil ( „Taifun” de Cao Yu - Teatrul Nottara) de Miruna Runcan
Cronica interpretării actoricești: Ștefan Iordache în „Astă-seară stau acasă” de Cristina Dumitrescu
Cronica viziunii regizorale: Profunzimea simplității („Rața salbatică” de Henrik Ibsen - Teatrul Național, Tîrgu Mureș) de Paul Cornel Chitic
Cronica tinerei generații: Doi regizori care confirmă un orizont de așteptare de Corina Șuteu
Dramaturgi români contemporani de la A la Z: Ion Istrati de Adriana Popescu
Premiile revistei „Teatrul”
Cenaclul de dramaturgie: „La marginea lumii” de Paul Everac de Ștefan Dimitriu
Memoria arhivei de Ionuț Niculescu
Compoziția actorului de Victor Parhon
Poșta literaturii dramatice de Paul Tutungiu
Reflector: Premiile A. T. M. pe anul 1988
Reflector: Programe de Cristina Dumitrescu
Reflector: Spectacol-recital cu păpuși de Valeria Ducea
Reflector: Întrebări în treacăt de Ion Sireteanu
Indice bibliografic pe anul 1988