Cuvânt introductiv
Anii de apariţie:
1956
1967
1978
1966
1957
1968
1979
ianuarie
1958
1969
1980
februarie
1959
1970
1981
martie
1960
1971
1982
aprilie
1961
1972
1983
mai
1962
1973
1984
iunie
1963
1974
1985
iulie
1964
1975
1986
august
1965
1976
1987
septembrie
1966
1977
1988
octombrie
1989
noiembrie
decembrie
Nr. 3 (anul XI)
martie 1966
Descarcă versiunea pdf (16 MB)
Vitalitatea artei scenice
de Radu Beligan
Simple coincidenţe
(piesă în două părţi, zece tablouri) de Paul Everac
Victor Ion Popa, între teoria şi practica spectacolului
de V. Mîndra
Piese care nu îmbătrînesc: „Ciuta” de V. I. Popa (Teatrul de Stat din Piteşti); „Răspîntia cea mare” de V. I. Popa (Teatrul de Stat din Bîrlad)
de Valeria Ducea
Un alt Mihail Sebastian?
(„Insula” de Mihail Sebastian la Teatrul de Comedie) de Ileana Popovici
„A doua dragoste” de Corneliu Leu la Teatrul de Stat din Constanţa
de Ana Maria Narti
De la „fapt” la imagine scenică - „Cu cine mă bat” de Aurel Storin la Teatrul Muncitoresc C.F.R.
de Al. Popovici
Melodramă şi parodie - „Au fost odată…două orfeline” de Eugen Mirea la Teatrul „C.I. Nottara”
de Toma Pavel
Dimensiunile unor preocupări de repertoriu - „Idolul şi Ion Anapoda” de G.M. Zamfirescu, „Rădăcini” de Arnold Wesker pe scena Teatrului „Barbu Delavrancea”
de Călin Căliman
Argumentele unei opţiuni - „Un tramvai numit dorinţă” de Tennessee Williams la Teatrul „Lucia Sturdza Bulandra”
de B. T. Rîpeanu
Un deliberat act polemic - „Amooor!” de Murray Schisgal la Teatrul Mic
de Mira Iosif
Dialectica comuniunii sociale - „Omul cel bun din Sîciuan” de Bertolt Brecht la Teatrul „Matei Millo” Timişoara
de Florin Tornea
„Mihai Viteazul” de O. Dessila (Teatrul de Stat din Oradea – secţia română) şi „Vrăjitoarele din Salem” de Arthur Miller (Teatrul de Stat din Oradea – secţia maghiară)
de C. Paraschivescu
Actori şi roluri: „Secretul” Ilenei Predescu
de Andrei Băleanu
Ion Marinescu: o energie în continuă mişcare
de I. P.
Teatrul la televiziune: Posibilităţi şi răspunderi
de Dumitru Solomon