|
Consecvenţă, prestigiu, respect
Patriotismul unei stagiuni: 1877 – 1878
de
Ionuţ Niculescu
Etic psihologic şi uman în piesa românească nouă
de
Mircea Mancaş
Dimensiunea rezonabilă a valorii
de
Leonida Teodorescu
Premiul de scenografie al Uniunii Atiştilor Plastici pe anul 1974:
Helmut Stürmer pentru decorurile la piesa „Hamlet” (Teatrul
„Nottara”) şi la filmele „Dincolo de nisipuri” şi „Duhul aurului”
Dialogurile provocatoare de dialog
de
Al. Mirodan
De vorbă cu Teodor Mazilu despre teatrul ca justiţie şi sărbătoare,
o anume incompatibilitate dintre fantezie şi comedie, un argument în
favoarea nemuririi teatrului
de
Paul Tutungiu
Tristul figurant
de
Virgil Munteanu
Turnee de peste hotare: Comedia Franceză („Avarul” de
Molière)
de Florin
Tornea
Turnee de peste hotare: Comedia Franceză („Horaţiu” de
Corneille)
de
Virgil Munteanu
Turnee de peste hotare: Teatrul Naţional din Budapesta
(„Banul Bánk” de Katona Iozsef şi „Noaptea de după ultima noapte” de
Mároti Lajos)
de Florian
Potra
Teatrul de păpuşi olandez
de
Ştefan Iureş
Spune fabula...
de
Amza Săceanu
Antract de la A la B
de
Amza Săceanu
Trebuie mai mult ?
de
Florian Potra
Cronica dramatică: „Comoara din deal” de Corneliu Marcu Loneanu
(Teatrul Naţional din Bucureşti)
de
Virgil Munteanu
Cronica dramatică: „Matca” de Marin Sorescu (Teatrul
Tineretului din Piatra Neamţ)
de
Mira Iosif
Cronica dramatică: „Matca” de Marin Sorescu (Teatrul
Municipal „Maria Filotti” din Brăila)
de
Mira Iosif
Cronica dramatică: „Foootbal” de M. R. Iacoban (Teatrul
„Bacovia”)
dePaul
Tutungiu
Cronica dramatică: „Azilul de noapte” de Maxim Gorki
(Teatrul „Bulandra”)
de
Mira
Iosif
Cronica dramatică: „Capete rotunde şi capete ţuguiete” de Bertolt
Brecht (Teatrul „Ion Vasilescu”)de
Mira Iosif
Cronica dramatică: „Noaptea la Madrid” de Daniel Ceccaldi după
Calderon (Teatrul de Comedie)
de Valeria
Ducea
Cronica dramatică: „Patru lacrimi” de Viktor Rozov (Teatrul
„C. I. Nottara”)
de
Valeria Ducea
Cronica dramatică: „Paharul cu apă” de Eugène Scribe
(Teatrul Giuleşti)
de
Cristina Constantiniu
Cronica dramatică: „N-am ucis (Marie-octobre)” de Jacques Robert,
Julien Duvivier şi Henri Jeanson (Teatrul de Dramă şi
Comedie din Constanţa)
de
Margareta Bărbuţă
Cronica dramatică: „Discipolul diavolului” de G. B. Shaw
(Teatrul de Dramă din Galaţi)
de
Constantin Radu-Maria
Cronica dramatică: „Ivanov” de A. P. Cehov (Teatrul
Municipal din Ploieşti)
de
Cristina Constantiniu
Cronica dramatică: „Casa Bernardei Alba” de Federigo Garcia Lorca
(Teatrul „Bacovia” din Bacău)
de Paul
Tutungiu
Carnet I.A.T.C. Studioul de teatru: „Regele cerb” de Carlo Gozzi
de Virgil
Munteanu
Carnet I.A.T.C. Studioul de teatru: „Bolnavul închipuit” de Molière
de
Virgil Munteanu
Cronica dramatică: „Traista fermecată” adaptare şi prelucrare de
Süto Andras după Ion Creangă (Teatrul de Păpuşi din Oradea)
de
Mihai Crişan
Cronica dramatică: „Pasărea albastră” adaptare de E. Mihăiescu după
Maeterlinck (Teatrul de Păpuşi din Galaţi)
de
Ştefan Iureş
O aniversare
de
Mircea Ştefănescu
Slobozia - scenă deschisă
de
Stan Vlad
Viitorul rol - Simona Bondoc
de
Maria Marin
Viitorul rol - Costel Constantin
de
Maria Marin
Citind sonete de Shakespeare
de
Mihai Nadin
Piesa străină: „Eroica de Buenos Aires” de Osvaldo Dragun
de Natalia
Stancu-Atanasiu
Cronica T.V.: „Cadavrul viu” de Lev Tolstoi
de
Dumitru Solomon
Cronica T.V.: „Interogatoriul din zori” de Doru Popovici
de Doina Moga
Din carnetul unui director de teatru
de
Al. Popovici
Figuri din istoria criticii dramaturgice româneşti: Grigore Ventura
de
Ionuţ Niculescu
Foyer
de
Mircea Albulescu
Figuri dispărute: Natalia Profir
de
Mircea Mancaş
Teatrul de Comedie în turneu în Danemarca şi Suedia
de
Andrei Băleanu
Maşiniştii de scenă
de
Stan Vlad
Alegoria în teatru
de
Ion Toboşaru |