|
Organizaţiile de partid, profund implicate în viaţa teatrelor, în manifestările dedicate Conferinţei Naţionale a Partidului Comunist Român
Eroul comunist - criteriu de afirmare a măiestriei actoriceşti de Constantin Radu-Maria
Promovăm sau lansăm dramaturgia originală? de Cristina Dumitrescu
Există o nouă generaţie de actori? Răspund: Silviu Purcărete, Dinu Kivu, Al. Darie, Dan Aştilean, M. Rusu, I. Lucaciu, Mihai Mălaimare, Dan Puric, George Motoi, Claudiu
Istodor, V. Silvestru, Şt. Iordănescu, Doru Bandol, Oana Ştefănescu, M. Procopie de Aurelia Boriga
Cronica interpretării actoriceşti: Rodica Tapalagă în „Dimineaţa pierdută” de Dan Micolescu
O recomand pe Anca Sigartău de Cătălina Buzoianu
Debuturi: Mona Chirilă, regizoarea spectacolului „Cartea cu jucării” după Tudor Arghezi la Teatrul „Ţăndărică” de Corina Şuteu
Cronica dramatică: Viaţa şi arta în limitele adevărului („Regina balului” de Nicolae Mateescu - Teatrul Giuleşti) de Doina Modola
Cronica dramatică: Un spectacol expediat („Montserrat” de Emmanuel Roblès - Teatrul Dramatic din Baia Mare) de Victor Parhon
Cronica dramatică: O montare în stadiul de virtualitate („Evul mediu întîmplător” de Romulus Guga - Teatrul Naţional din Tîrgu Mureş) de Dinu Kivu
Cronica dramatică: Cum arată dragostea... („Zăpezile de altădată” de Dumitru Solomon - Teatrul „Mihai Eminescu” din Botoşani) de Alice Georgescu
Cronica dramatică: Cîteva numere actoriceşti, în parte notabile („Colecţionarul” de Ştefan Berciu - Teatrul „Victor Ion Popa” din Bîrlad) de Constantin Paraschivescu
Cronica dramatică: Satul contemporan în episoade („Pînda” de Ion Bălan - Teatrul „A. Davila” din Piteşti) de Constantin Paraschivescu
Cronica dramatică: Lumea-i plină de păpuşi („Chiriţa în Iaşi” de Vasile Alecsandri - Teatrul Pentru Copii Şi Tineret din Iaşi) de Dinu Kivu
Cronica dramatică: Un spectacol baroc („A douăsprezecea noapte” de W. Shakespeare - Teatrul Dramatic „Maria Filotti” din Brăila) de Margareta Bărbuţă
Cronica dramatică: Zburdălnicii ostenite („Necazurile unui... îndrăgostit” de Virgil Stoenescu - Teatrul „Nottara”) de Cristina Dumitrescu
Cronica dramatică: Poezia eminesciană pe scenă (Teatrul „Ţăndărică”) de Ileana Berlogea
Viitorul rol: Nina Zăinescu şi Nicolae C. Nicolae în „Omul care a văzut moartea” de Victor Eftimiu la Teatrul Dramatic din Braşov, regia Carmen Gentimir-Veştemeanu de
Maria Marin
Memoria arhivei (Fotografii din colecţia Aristide Demetriade)
O scrisoare inedită a lui Liviu Rebreanu de Ionuţ Niculescu
Cu Romulus Feneş despre Cvadrienala de scenografie, Praga, iulie 1987 de Paul Cornel Chitic
Un succes regizoral
Marin Sorescu în orizont internaţional
Dramaturgi români contemporani de la A la Z: Mihai Georgescu (Mihai Ioan Georgescu Zinca) de Adriana Popescu
„Călătoria” (comedie în trei acte şi un prolog) de Platon Pardău
Însemnări contradictorii de Valeriu Moisescu
Ce e nou la... Paris... Los Angeles... Londra de Roxana Dascălu
Reflector (Rubrică realizată de: Chitic Paul Cornel, Marian Constantinescu, Mihai Crişan, Cristina Dumitrescu, Ionuţ Niculescu, Victor Parhon, George Stanca)
|