|
Nobila misiune umanistă, revoluționară a artei și culturii noastre socialiste de Șerban Cionof
Mărturie a suflului novator adus de Congresul al IX-lea al partidului de Florin Constantiniu
Personaje exemplare, interpretări exemplare: Traian Stănescu, interpretul rolului Alexandru din piesa „Un anotimp fără nume” de Sorana Coroamă-Stanca de Maria Marin
Personaje exemplare, interpretări exemplare: Maria Ploae, interpreta rolului Anca din spectacolul TV „Camera de gardă” de Constantin Brăescu de Dana Cristescu
Regizori și actori profesioniști în sprijinul amatorilor: Un succes al grupului teatral „Excelsior” de Liana Cojocaru
Regizori și actori profesioniști în sprijinul amatorilor: Grupul de pantomimă „Facies” - autoportret colectiv de Elena Sfrangeu
Eminescu și arta actorului de Serafim Duicu
Dramaturgia lui Byron de Elena Hârșan
CREDO-ul regizoral de Valentin Silvestru
Abateri de la profesionalismul cronicarului dramatic de Nicoleta Toia
Fișe pentru o enciclopedie a teatrului românesc: Hamlet pe scena românească de Ionuț Niculescu
Fișe pentru o enciclopedie a teatrului românesc: Călătoria criticului de Ion Cristoiu
Portrete subiective: Dorina Lazăr de Eva Sîrbu
Idei la rampă: Centralitatea operei de Florian Potra
Interviu cu Arthur Ballett de Anca Bucurescu
Fascinația mitico-istorică între demersul pedagogic și retorism (I) de Paul Tutungiu
Cronica dramatică: Principiul ordonator al orchestrației originale („Antoniu și Cleopatra” de William Shakespeare - Teatrul Național, Cluj-Napoca) de Victor Parhon
De la text la regie: Perspectiva psihologică ( „Vassa Jeleznova” de Maxim Gorki - Teatrul Național, București) de Alice Georgescu
De la text la regie: Simbioza dintre text și realizarea scenică („Vassa Jeleznova” de Maxim Gorki - Teatrul Național, București) de Ion Zamfirescu
De la text la regie: Claritatea viziunii ( „Vassa Jeleznova” de Maxim Gorki - Teatrul Național, București) de Margareta Bărbuță
De la text la regie: Densitatea semnificațiilor ( „Vassa Jeleznova” de Maxim Gorki - Teatrul Național, București) de Ion Toboșaru
De la text la regie: A construi un stil ( „Taifun” de Cao Yu - Teatrul Nottara) de Miruna Runcan
Cronica interpretării actoricești: Ștefan Iordache în „Astă-seară stau acasă” de Cristina Dumitrescu
Cronica viziunii regizorale: Profunzimea simplității („Rața salbatică” de Henrik Ibsen - Teatrul Național, Tîrgu Mureș) de Paul Cornel Chitic
Cronica tinerei generații: Doi regizori care confirmă un orizont de așteptare de Corina Șuteu
Dramaturgi români contemporani de la A la Z: Ion Istrati de Adriana Popescu
Premiile revistei „Teatrul”
Cenaclul de dramaturgie: „La marginea lumii” de Paul Everac de Ștefan Dimitriu
Memoria arhivei de Ionuț Niculescu
Compoziția actorului de Victor Parhon
Poșta literaturii dramatice de Paul Tutungiu
Reflector: Premiile A. T. M. pe anul 1988
Reflector: Programe de Cristina Dumitrescu
Reflector: Spectacol-recital cu păpuși de Valeria Ducea
Reflector: Întrebări în treacăt de Ion Sireteanu
Indice bibliografic pe anul 1988
|