|
Anul autodepăşirilor
Autorul şi eroul său (I) de A. Karaganov
Am început cu un recital de poezie de Gh. Ionescu-Gion
Din
însemnările mele zilnice de Paul Sava
Însemnări
despre prezenţa teatrului în actul unirii de Mihai Florea
Unirea în
pagini dramatice de Riman Emil
Cîteva probleme ale Teatrului de Stat din Ploeşti de Mira Iosif
Un cuvînt despre piesa lui Mihai Beniuc: “În valea cucului” de Sică Alexandrescu
Un Brecht îndoielnic de Andrei Băleanu
Aproape de Lorca de Florian Potra
Greutatea de a realiza un spectacol dintr-un text slab de Eugen Nicoară
Molière în stil Molière de Liana Maxy
Incertitudinea unui mesaj antirăzboinic de Mira Iosif
Un spectacol fără regizor de C. Paraschivescu
Un colectiv entuziast
Prima şcoală romînească de teatru de Simion Alterescu
O zi la Institutul de Artă Teatrală“I.L.Caragiale” de Al. Andriţoiu
Un stadiu care poate fi depăşit de M. Radnev
Un minim de sarcini pentru o rodnicie maximă
Fiecare spectacol – o premieră? de Fl. P.
Muzee teatrale de Simion Alterescu
Programe în cont debitor de Fl. P.
Secretarii literari vorbesc de C. P.
Contemporaneitatea pe scena teatrelor de Ira Vrabie
Boris Lavreniev de Tatiana Nicolescu
“Sabia lui Damocles”, o nouă piesă a lui Nazim Hikmet pe scenele sovietice de A. Krupnov
Turneu shakespearean în U.R.S.S. de I.V.
Creaţia mea
artistică de Şu Siu-ven
Un artist al cunoaşterii şi dialecticii de Titus
Priboi
|