Cuvânt introductiv
Anii de apariţie:
1956
1967
1978
1959
1957
1968
1979
ianuarie
1958
1969
1980
februarie
1959
1970
1981
martie
1960
1971
1982
aprilie
1961
1972
1983
mai
1962
1973
1984
iunie
1963
1974
1985
iulie
1964
1975
1986
august
1965
1976
1987
septembrie
1966
1977
1988
octombrie
1989
noiembrie
decembrie
Nr. 11 (anul IV)
noiembrie 1959
Descarcă versiunea pdf (24 MB)
Forţa mereu creatoare a revoluţiei
Un program comunist de artă şi luptă
de Florin Tornea
Tinereţe prin actualitate
de Florian Potra
Demonstraţia diversităţii artistice
de V. Negrea
Cu solii artei sovietice prin ţară
de Călin P. Florian
Locul lui Arbenin, astăzi
de Nikolai Mordvinov
Îmbogăţind chipul Rakitinei
de Vera Mareţkaia
Farmecul mereu proaspăt al lui Falstaff
de K. Alexeev
„Autorul” sau legătura cu spectatorii
de R. Pliatt
Valgan – frîna ce trebuie înlăturată
de Konstantin Mihailov
Umanismul comunist - motor al dramaturgiei actuale
de Emil Mandric
“Contemporanul” şi alte teatre
de Mira Iosif
Spre adîncirea colaborării dintre autori şi teatre
de T. Zamfir
Paul Everac sau însuşirile şi neajunsurile unui debut
de Horia Bratu
Gvozdilin – „…mai deştept decît Rockfeller”
de Ion Finteşteanu
Revoluţia şi partidul mă ajută să-mi elaborez rolul
de Raluca Zamfirescu
Marea Revoluţie luminează actualitatea
de Andrei Brădeanu
Întruchiparea lui Lenin: un mare examen artistic
de Gheorghe Popovici-Poenaru
Inovaţie şi pseudoinovaţie în arta regiei
de Gheorghi Tovstonogov
Expresivitatea scenică şi eficienţa ei
de Radu Penciulescu
Cu mai mult simţ al răspunderii…
de György Kovacs
Criticul să cunoască opera pe care o judecă
de NicolaeTăutu
Cum se înţeleg şi se rezolvă regizoral dificultăţile unui text
de Mircea Alexandrescu
Teatrul Naţional “Vasile Alecsandri”: “Surorile Boga” de Horia Lovinescu
cronică dramatică de Emil Mandric
Un pamflet dramatic
de Emil Riman
Dificultăţile dramatizării resimţite în spectacol
de Ury Benador
Tinereţea vîrstei şi maturitatea spectacolului
de T. Milcoveanu
Preţul falsei originalităţi
de Alexandru Nichita
Semnificaţia textului nu trebuie să se reflecte parţial în spectacol
de Liana Maxy
Două moduri de a juca teatru
de Ilie Rusu
La Giurgiu: întîlnire cu teatrul antic
de Ilie Rusu
Repertoriul deplasărilor
de Ilie Rusu
Forme noi
de Liana Maxy
La o aniversare
de Traian Lalescu
Circul suedez la Bucureşti
de B. Dumitrescu
Străzi cu denumiri din teatru
de C. Cristobald
O conferinţă despre scenografia poloneză
de Ion Cazaban
Iniţiative, acţiuni, neajunsuri...
de T. Z.
“Omul cu mîrţoaga” pe scena estonă
de Leo Kalamet
Juliusz Slowacki (1809-1849)
de Wojciech Natanson
Mişcarea teatrală din R. P. Ungară în stagiunea trecută