Cuvânt introductiv
 
Anii de apariţie:
1956 1967 1978 1988
1957 1968 1979 ianuarie
1958 1969 1980 februarie
1959 1970 1981 martie
1960 1971 1982 aprilie
1961 1972 1983 mai
1962 1973 1984 iunie
1963 1974 1985 iulie
1964 1975 1986 august
1965 1976 1987 septembrie
1966 1977  1988 octombrie
1989 noiembrie
decembrie

 
   
       
   
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
Nr. 8 (anul XXXIII)
august 1988
 
 
 
 

Orizonturi revoluţionare pentru cultura românească de Mihai Vasiliu
23 August 1944: reflectarea dramaturgică de Florin Constantiniu
Puterea adevărului de Bogdan Irava
Festivalul Naţional „Cîntarea României” - minunat cadru de valorificare a talentelor din rîndul poporului de Dana Cristescu
Text clasic şi viziune regizorală în stagiunea actuală de Miruna Runcan
Galeria tipologică a lui Costache Babii de Ermil Rădulescu
Răstălmăcindu-i pe clasici de Julieta Ţintea
Ambiţie şi realizare de Sanda Diaconescu
Confesiuni de creaţie: Grigore Gonţa regizorul spectacolului „Regele Ioan” de  Shakespeare la Teatrul de Comedie de Magdalena Boiangiu
Confesiuni de creaţie: Ilie Gheorghe în Sile din „Mobilă şi durere” de Teodor Mazilu la Teatrul Naţional din Craiova de Mihaela Burda
Ancheta noastră: Libertate şi rigoare în traducerile destinate scenei (Răspund: Andrei Bantaş, Nora Iuga, Leon D. Leviţchi, Irina Mavrodin, Valeriu Moisescu, Dan Munteanu, Ştefan Radof) de Liana Cojocaru
Tinerii - viitorul teatrului românesc. Stagiunea 1988 la „Casandra” de Irina Coroiu
Tinerii - viitorul teatrului românesc. Stagiunea 1988 la Institutul de Teatru din Tîrgu Mureş de Zeno Fodor
Reporter în viaţa teatrală de Mihai Tatulici
Dramaturgi români contemporani de la A la Z: Radu Iftimovici de Adriana Popescu
„Dincolo de noi” (piesă în trei acte) de Constantin Voivozeanu
Din memoriile Fonsiei Dorsay de Corina Şuteu
Cronica literaturii dramatice: Texte autocefale şi texte cu aureolă de împrumut (II) de Paul Tutungiu
Cronica dramatică: Primatul teatralităţii („Mult zgomot pentru nimic” de William  Shakespeare la Teatrul Municipal din Ploieşti) de Victor Parhon
De la text la regie: „Regele Lear” de William Shakespeare la Teatrul Giuleşti. Spectacolul ca oficiere a mitului de Constantin Radu-Maria
De la text la regie: „Regele Lear” de William Shakespeare la Teatrul Giuleşti. Respectul pentru valorile clasice - condiţie a modernităţii de Ion Zamfirescu
De la text la regie: „Regele Lear” de William Shakespeare la Teatrul Giuleşti. Îndrăzneala de a fi modern cu subtilitate de Bogdan Popescu
De la text la regie: „Regele Lear” de William Shakespeare la Teatrul Giuleşti. O veritabilă ridicare de probleme de Ioan Cristescu
Cronica interpretării actoriceşti: Victor Rebengiuc în „A treia ţeapă” de Marin Sorescu la Teatrul „Bulandra”) de Carmen Firan
Cronica scenografică: Spaţiu Shakespeare de Paul Cornel Chitic
Pas la pas prin teatre: O lecţie optimistă („Micul infern” de Mircea Ştefănescu - Teatrul Naţional din Cluj-Napoca) de Mircea Ghiţulescu
Pas la pas prin teatre: Nici măcar un zîmbet („Ciudatul rol al întîmplării” de Ion Băieşu - Teatrul Dramatic din Baia Mare) de Mircea Em. Morariu
Pas la pas prin teatre: O dramă convertită în baladă („Balada unei iubiri” (Năpasta) de I. L. Caragiale - Teatrul de Stat din Oradea - secţia maghiară) de Margareta Bărbuţă
Pas la pas prin teatre: Cu detaşare despre nevoia de tandreţe („O femeie drăguţă cu o floare şi ferestre spre nord” de Eduard Radzinski - Teatrul „Mihai Eminescu” din Botoşani) de Carmen Mihalache Popa
Cenaclul de dramaturgie: „Al treilea martor” de Sorin Holban de Ştefan Dimitriu
Poşta literaturii dramatice de Paul Tutungiu