Cuvânt introductiv
 
Anii de apariţie:
1956 1967 1978 1988
1957 1968 1979 ianuarie
1958 1969 1980 februarie
1959 1970 1981 martie
1960 1971 1982 aprilie
1961 1972 1983 mai
1962 1973 1984 iunie
1963 1974 1985 iulie
1964 1975 1986 august
1965 1976 1987 septembrie
1966 1977  1988 octombrie
1989 noiembrie
decembrie

 
   
       
   
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
Nr. 12 (anul XXXIII)
decembrie 1988
 
 
 
 

Unitatea de nezdruncinat a naţiunii noastre în jurul Partidului Comunist Român, al secretarului său general
Dominantele unei atmosfere de Florin Constantiniu
Presa teatrală în vremea Marii Uniri de Ionuţ Niculescu
Libertatea sau drumul către Unire de Bogdan Irava
Permanenta modernitate a clasicilor: Tudor Vianu, critic şi teoretician al teatrului de Henri Zalis
Conştiinţa profesională în prim-plan de Paul Cornel Chitic
Un teatru... O stagiune…: Teatrul Municipal „Maria Filotti” din Brăila de Margareta Bărbuţă
Pantomima în patru scenarii posibile de Cristian Pepino
Pseudojurnal Pîrîul Rece de Sergiu Anghel
Ştiinţa şi miracolul meseriei noastre cu Dan Puric de Mihaela Burda
Profesie, profesionism, pantomimă de Corina Şuteu
Valoarea expresiei: Christian Maurer
Secvenţe antologice din spectacolul „Trei surori” de Cehov la Teatrul Naţional din Timişoara: Un final memorabil de Cornel Ungureanu
Secvenţe antologice din spectacolul „Trei surori” de Cehov la Teatrul Naţional din Timişoara: În jurul unui fotoliu din proscenium de Antoaneta C. Iordache
Secvenţe antologice din spectacolul „Trei surori” de Cehov la Teatrul Naţionaldin Timişoara: Ce-i spune Verșinin Mașei de Ion Cristoiu
Secvenţe antologice din spectacolul „Trei surori” de Cehov la Teatrul Naţional din Timişoara: Aveți-vă ca frații... de Valentin Silvestru
Secvenţe antologice din spectacolul „Trei surori” de Cehov la Teatrul Naţional din Timişoara: Paravane indicate de autor de Dragoş Galgoţiu
Secvenţe antologice din spectacolul „Trei surori” de Cehov la Teatrul Naţional din Timişoara: Ultima dorință a condamnatului de Dumitru Chirilă
Secvenţe antologice din spectacolul „Trei surori” de Cehov la Teatrul Naţional din Timişoara: Un tărîm al nevrozei de Paul Cornel Chitic
Umor, muzică şi puţină sociologie la „Tănase” de Mihai Tatulici
Valoarea expresiei: Mircea Diaconu
Gînduri de Tia Peltz
Actorii noştri au har de Petre Ghelmez
Un fenomen cosmic de Daniel Drăgan
Dramaturgi români contemporani de la A la Z: Tina Ionescu Demetrian şi Petru Ispas de Adriana Popescu
România în circuitul teatral internaţional de Alice Georgescu
Întîlnirile revistei cu cititorii, Reşiţa, 7 noiembrie 1988 de Mihai Matei
Cenaclul de dramaturgie: „Al treilea as” de Horia Gîrbea de Ştefan Dimitriu
Cercul de critică şi teorie teatrală de Ioan Valeriu
Textul dramatic în şcoală de Valeriu Anghel
Cronica literaturii dramatice: Ioana d'Arc, între legea morală şi scenariile pentru monştri (I) de Paul Tutungiu
Cronica dramatică: Fiorul tragic al satirei („Într-o dimineaţă” de Mihai Ispirescu la Teatrul „Nottara”) de Victor Parhon
Cronica interpretării actoriceşti: Adriana Trandafir în Maria Tănase de Dan Predescu
O distribuţie (aproape) ideală de Miruna Ionescu
Criza universului domestic de Anca-Maria Rusu
Accentele necesare de Mihai Crişan
„Cum sîntem cînd începem să nu mai fim” de Mircea Em. Morariu
Priza actualităţii de Teodor Pracsiu
Riscuri conştient asumate de Constantin Paraschivescu
Veselul joc al contrariilor şi opţiunea obligatorie de Miruna Runcan
Poveste lungă şi plictisitoare de Carmen Firan
Nouă actori în căutarea unui rol de Irina Coroiu
Statutul belicos al criticului de Victor Parhon
Poşta literaturii dramatice de Paul Tutungiu