Cuvânt introductiv
 
Anii de apariţie:
1956 1967 1978 1988
1957 1968 1979 ianuarie
1958 1969 1980 februarie
1959 1970 1981 martie
1960 1971 1982 aprilie
1961 1972 1983 mai
1962 1973 1984 iunie
1963 1974 1985 iulie
1964 1975 1986 august
1965 1976 1987 septembrie
1966 1977  1988 octombrie
1989 noiembrie
decembrie

 
   
       
   
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
Nr. 9 (anul XXXIII)
septembrie 1988
 
 
 
 

Elogiul culturii de Ion Cristoiu
Tinereţea şi veşnicia muntelui de Ştefan Dimitriu
Marginalii la dramaturgia lui Blaga de Mircea Ghiţulescu
Este cronica teatrală oglindă fidelă a interpretării actoriceşti ? de Serafim Duicu
Teofil Vâlcu de Mariana Codruţ
Atelier: Ion Besoiu de Constantin Fugaşin
Tinerii - viitorul teatrului românesc. Costineşti'88 - Intenţii finalizate parţial de Corina Şuteu
Teatrul în săli de sport, parcuri şi grădini de vară de Mihai Tatulici
Valoarea expresiei: Dorel Vişan
Confesiuni de creaţie: Ion Caramitru despre „A treia ţeapă” la Teatrul „Bulandra” de Paul Silvestru
„Cît de frumoasă treci prin lume, femeie!” (piesă în două acte) de Ştefan Dumitrescu
Dramaturgi români contemporani de la A la Z: Dumitru Dem Ionaşcu de Adriana Popescu
Şantier dramaturgic(Radu F. Alexandru, Mihai Georgescu, Corneliu Marcu)
Adevărul lăuntric se descoperă în gest de Miriam Răducanu
O „Furtună” aparte pe ţărmul mării de Sergiu Selian
Întîlnirile revistei cu cititorii, Constanţa - 31 august 1988 de Mihai Matei
Prezenţe româneşti în lume: Alexa Visarion de Aurelia Boriga
Centenar Eugene O'Neill
Cronica literaturii dramatice: Linia de plutire, cordonul ombilical şi retardarea stilistică (I) de Paul Tutungiu
Cronica dramatică: În adîncimea scenei („Trei surori” de A. P. Cehov la Teatrul Naţional din Timişoara) de Victor Parhon
De la text la regie: Cînd comedia se ia în serios („Nobili de ocazie” de Eduardo Scarpetta la Teatrul de Stat din Turda) de Mircea Ganea
Cronica interpretării actoriceşti: Cvartet neunitar de Cristina Dumitrescu
Cronica interpretării actoriceşti: Protagonista domină autoritar de Ştefan Oprea
Între teatru şi film: „Ultima cursă” de Horia Lovinescu la Televiziunea Română de Irina Coroiu
Pas la pas prin teatre: Un spectacol tensionat şi limpede („Meşterul” de Dumitru Dem Ionaşcu - Teatrul de Stat „Valea Jiului” din Petroşani) de Ion Constantinescu
Pas la pas prin teatre: Argumente în balanţă („Excursia” de Theodor Mănescu - Teatrul Dramatic din Baia Mare) de Dumitru Chirilă
Pas la pas prin teatre: O regie lipsită de entuziasm („Revelion la baia de aburi” de E. Reazanov - Teatrul „A. Davila” din Piteşti) de Liana Cojocaru
Pas la pas prin teatre: De la Tolstoi la Iacob Gordin („Sonata Kreuzer” de Iacob Gordin - Teatrul Evreiesc de Stat) de Constantin Radu-Maria
Reflector: De-ale ochiului, dar și de-ale urechii; Inspirații din lumea circului de Petru Ionescu
Reflector: Cum se joacă "un director" în unele teatre de Valentin Munteanu
Reflector: O simplă nedumerire de C. D.
Reflector: Încă o dată despre dubla distribuire de Petru Ionescu
Reflector: Un spectacol publicistic de Paul Nancă
Poşta literaturii dramatice de Paul Tutungiu